مصاحبه کوتاهی از MISS A




















KOREAN STARS

 

خوب اینم مصاحبه كوتاهی از میس ای

 

ایا فك میكردید كه اهنگ godd girl & bad girl تون انقد گل كنه؟

 

فی:راستش اصلا فك نمیكردیم كه این اهنگ انقد تو شهرتمون تاثیرگذار باشه

 

فكر میكردید كه رتبه اول رو بیارید؟"miss a بین 4 گروه تازه كار دخترونه رتبه اول رو داره"

 

سوزی:اصلا. ما میدونستیم كه اهنگمون خوبه ولی فك نمیكردیم كه رتبه اول رو بیاریم و این


 

 

باعث خوشحالیمونه

 

سوزی.ایا این برای شما سخت نیست كه در كنار درس و مدرسه.رقص و خوانندگی باشد؟

 

سوزی:چرا این واقعا سخته چون من اصلا وقت استراحت ندارم اما عشق به طرفدارانم باعث


 

 

میشه كه من سخت كار كنم

 

مدت زمان كمیست كه شما این گروه رو تشكیل دادید نسبت به این زمان به نظرتون شهرتتون 


 

 

زیاد نیست؟


 

 

جیا:درسته.ولی قبل از تشكیل گروه ما به هم قول دادیم كه اگرم شده شبانه روز هم كار كنیم و


 

 

از خواب 

 

خودمون هم بزنیم تا گروهمون همیشه موفق باشه

 

وقتی كه اولین بار همدیگه رو دیدین اولین برداشتتون از دیگری چه بود؟

 


 

سوزی:من از همان اول میدانستم كه با گروهه خوبی كار میكنم

 

فی:وقتی برای اولین بار جیا رو دیدم فهمیدم كه اون قشنگ میرقصه

 

و وقتی هم كه سوزی رو دیدم با خودم گفتم كه او چه ناز و زیباست و چه پوست صافی داره

 

مین:وقتی كه جسا اهنگ میخونه و میرقصه شبیه دخترای بد میشه

 

اما در كل اون دختر خوبیه همچنین او زیباست و عاشق موهای صورتیشم خودشم اونارو دوس


 

 

داره و اینكه 

 

جیا شبیه بچه گربه هاست

 

نظرتون درباره فی چیه؟؟

 

سوزی:او دختر زیبا و زرنگیه و به خوبی اواز میخونه و رقصنده مورد علاقمه

 

مین:هر كسی كه برای ما غذا درس كنه دوس داشتنیه فی هم همیشه برامون غذاهای چینی


 

 

درس میكنه

 

ما هم سعی میكنیم كه موادغذایی تو یخچالمون همیشه باشه تا اون بهونه ای نداشته باشه

 

نظرتون درباره سوزی چیه؟

 

مین:نمیدونم چی بگم

 

جیا:بااستعداده

 

فی:زیبا و خوش خندس

 

ایا بینتون رقابتی هست؟

 

سوزی:نه اصلا این طوری نیست

 

الگوی هنری جیا؟

 

جیا:ریحانا من دوس دارم مث اون باشم

 

رویای میس ای؟

 

سوزی:در بین همه گروه ها برنده بهترین گروه سال شیم

 

مین:بهترین باشیم و همیشه سالم باشیم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 18 شهريور 1390برچسب:,| 21:27 |shaya|

[-Design-]